امکان جدید ایجاد لندینگ پیج یا صفحه فرود در پنل مدیریت


امکان ساخت لندینگ پیج (صفحه فرود) به پنل مدیریت سایت ساز یوتاب اضافه گردید. این امکان به صورت رایگان برای تمامی کاربران سایت ساز یوتاب فعال شده است و هم اکنون می توانید آن را در پنل مدیریتتان مشاهده نمایید. 

 

صفحه فرود یا لندینگ پیج نوعی از بازاریابی اینترنتی است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر سئو و تبلیغات وب سایت شما تاثیر مثبتی داشته باشد. صفحه فرود یک صفحه وب واحد است که به صورت ویژه برای تبلیغات طراحی شده تا زمانی که افراد روی لینک ما کلیک می کنند به جای مشاهده صفحه اصلی ، به آن صفحه موردنظر ما فرود بیایند و آن را مشاهده کنند. 

 

صفحه فرود یا لندینگ پیج برای فروشگاه های آنلاین و ارائه دهندگان خدمات خاص مناسب می باشد. این امکان به ویژه زمانی که شما تخفیف ویژه ای برای کالاهای خود دارید یا می خواهید خرید کالاهایی خاص را برای کاربران آسان تر کنید یا زمانی که به اطلاعات تماس کاربران نیاز دارید می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. 


نحوه ایجاد صفحه فرود در پنل مدیریت را در لینک زیر مطالعه نمایید :

https://utabweb.net/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D9%84%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%AC