طراحی سایت آنلاین | فروشگاه ساز | طراحی وب سایت | سایت ساز سریع

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

ریپورتاژ آگهی چیست ؟

ریپورتاژ چیست؟ کجا ریپورتاژ آگهی دهیم؟

ریپورتاژ چیست ؟
ریپورتاژ قوی چه مزیتی برای شما دارد ؟
رپورتاژ آگهی در روند طراحی سایت چه تاثیری دارد ؟


در سال های اخیر که طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین رونق بسیاری گرفته است ، بازار رقابتی داغی میان وب سایت های فعال شکل گرفته است. همان طور که می دانید تبلیغات اینترنتی بسیار به صرفه تر از تبلیغات سنتی و واقعی است. همچنین در عصر جدید تبلیغات اینترنتی شانس بیشتری برای دیده شدن دارند و مخاطبانی در سطحی وسیع تر را شامل می شوند.
 

ریپورتاژ چیست ؟

رپورتاژ آگهی یکی از انواع مهم تبلیغات و بازاریابی است که در سئو خارجی و تبلیغات اینترنتی بسیار کاربرد دارد. در این روش شما یک مطلب اختصاصی در رابطه با موضوع فعالیتتان برای یک سایت پربازدید ارسال می کنید و از آن ها می خواهید که این محتوا را با لینک وب سایت شما بر روی سایت خود قرار دهند. البته این در شرایطی قابل پذیرش است که وب سایت مورد نظر هم متقاضی دریافتریپورتاژ آگهی باشد. معمولا سایت های معتبر منویی مختص تبلیغات و ریپورتاژ در صفحات سایت خود دارند. 


در این مطلب ریپورتاژ آگهی و مزیت آن در تکنیک های سئو خارجی را شرح می دهیم ...



ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت طراحی سایت یوتاب وب

طرح تخفیف ویژه شرکت طراحی سایت یوتاب وب

طرح تخفیف ویژه سایت ساز یوتاب برای حمایت از کسب و کار ایرانی


هدف شرکت طراحی سایت یوتاب از ابتدای فعالیت خود تا کنون ، کمک به رشد و به روزشدن کسب و کار های ایرانی بوده است. ما معتقدیم که فناوری نوین و استفاده صحیح از فضای اینترنت می تواند صنعت و اقتصاد کشور را متحول کند و به گونه ای دیگر شکل دهد.

 

با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشورمان ، افزایش هزینه ها و شرایط مبهم اقتصادی ، برای کمک به راه اندازی کسب و کار های جدید و توسعه کسب و کارهایی که اکنون در شرایط دشواری قرار دارند ، بر آن شدیم که تخفیف ویژه و قابل توجهی برای طراحی سایت از طریق سایت ساز و فروشگاه ساز یوتاب در نظر بگیریم. 

 

تعرفه طراحی سایت در تخفیف ویژه شرکت طراحی سایت یوتاب ، 199 هزار تومان است و تا پایان ماه جاری ادامه دارد. 

 

با این امید که شما هم وطنان گرامی از این شرایط فراهم شده بهره مناسب را ببرید و برای ایجاد کسب و کار جدیدتان و یا ادامه روند کارتان تردید نکنید. سایت ساز یوتاب ،سایت ساز کاملا ایرانی است و در هر شرایطی خود را با هموطنان همراه می داند. همچنین با پشتیبانی تیکتینگ 24 ساعته در پنل مدیریت ، پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین برای مدیریت وب سایتتان با شما همراه هستیم. 

 

طراحی سایت در سایت ساز یوتاب در چند نوع : طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت خبری و طراحی سایت شخصی انجام می شود و به شما این امکان را می دهد که بدون تجربه کار با سایت و بدون نیاز به دانش کد نویسی ، سایت خود را به بهترین شکل طراحی کنید و در مسیر پیشرفت گام بردارید. 


منبع خبر 

موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت طراحی سایت یوتاب وب