طراحی سایت آنلاین | فروشگاه ساز | طراحی وب سایت | سایت ساز سریع

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

امکان جدید در فروشگاه ساز یوتاب


این روزها با نوسانات قیمت ها مواجه هستیم و این مساله مدیران فروشگاه های اینترنتی را به چالش کشیده است. به همین علت شرکت طراحی سایت یوتاب وب، امکان جدیدی را برای ویرایش سریع قیمت ها بر روی تمامی پنل مدیریت سایت های فروشگاهی قرار داده است. 


هم اکنون امکان جدیدی در این قسمت ایجاد کرده ایم تا بتوانید همه کالاهایتان را به صورت درصدی، افزایش یا کاهش قیمت دهید. سه جعبه برای اعمال این تغییرات وجود دارد. دسترسی به این امکان جدید از این طریق است : پنل مدیریت > فروشگاه > آرشیو ویرایش سریع کالاها


تنظیمات پیشرفته پنل مدیریت فروشگاه ساز
موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت طراحی سایت یوتاب وب

سئو منفی چیست

سئوی منفی چیست ؟

سئوی منفی مجموعه اقداماتی است که برای پایین آوردن رتبه و رنک سایت و اختلال در روند بهینه سازی برای نتایج موتور های جستجوگر انجام می گردد. معمولاسئو منفی از سوی رقبای کسب وکار یا وب سایت شما انجام می شود. البته ممکن است برخی از مدیران وب سایت ها سهوا کاری انجام دهند که سئوی منفی باشد.

همان گونه که در فوتبال گاهی رقبایی هستند که بازی ناجوانمردانه می کنند و برای آنکه توپ شما گل نشود به جای زدن توپ ، ساق پای شما را می زنند ، درکسب و کار های آنلایننیز اگر رتبه سایت شما و وضعیت کلمات کلیدی مشترکتان بهتر از آنها باشد ، سعی می کنند تا با بازی ناجوانمردانه علیه شما سئوی منفی انجام دهند و رتبه وب سایتتان را کاهش دهند. 

همان طور که سئو مثبت در دو نوع سئو داخلیو سئو خارجی انجام می شود ، سئو منفی نیز می تواند در دو نوع داخلی و خارجی اجرا شود. پس می توان سئو منفی را به دو بخش کلی تقسیم کرد : 
  • سئو خارجی منفی
  • سئو داخلی منفی
موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت طراحی سایت یوتاب وب