درباره یوتاب | معرفی یوتاب


معرفی یوتاب 

یوتاب ، سایت سازی بومی با زبان برنامه نویسی asp است که از پایه توسط مهندسین شرکت یوتاب نوشته شده است. آسان شدن و به صرفه نمودن هزینه طراحی سایت برای همه افراد، هدف اصلی شرکت طراحی سایت یوتاب است. 

 

 

یوتاب به چه معناست 

یوتاب یک نام قدیمی ایرانی به معنای همیشه تابان و درخشنده است. بنابر نقل قول ها، نام خواهر آریوبرزن پادشاه محلی ماد در زمان اشکانیان بوده است. افسانه ها و داستان های متفاوتی درباره او گفته شده است. 

 

داستان تولد یوتاب 

طراحی سایت های مشابه و با روند یکسان، تکراری و زمان بر بود. همچنین هزینه های زیادی برای مشتریان به دنبال داشت. مهندسین طراحی سایت به دنبال راهی بودند تا نیازی نباشد هر بار از نو یک روند مشخص را تکرار کنند. از سوی دیگر کار کردن با cms های متن باز خارجی آن طور که باید حرفه ای نبود و ضعف های امنیتی بسیاری داشت. مشتریان هم معمولا برای ارتقا وب سایت خود هزینه نمی کردند، درحالی که بسیار ضروری بود.

در این میان کمبود یک سایت ساز و cms بومی و فارسی با امنیت بالا احساس می شد و این موجب شد ایده ی طراحی یوتاب شکل بگیرد. سایت سازی که آنلاین و سریع طراحی سایت را انجام دهد و هم این که کار کردن با آن برای کاربر مبتدی و فارسی زبان آسان باشد. در واقع این امکان را به مشتری بدهد که خود بتواند مدیریت وب سایت را به عهده بگیرد و هم اینکه زمان کاری شرکت صرف انجام کارها و روند های تکراری نشود و بتوان هزینه های طراحی سایت را به طرز قابل توجهی کاهش داد بدون اینکه کیفیت کار پایین بیاید.


بدین ترتیب یوتاب متولد شد و از سال 1394 با طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی-اداری ، خبری و شخصی عرضه گردید و مورد استفاده کاربران گرامی قرار گرفت. سایت ساز یوتاب از پایه توسط مهندسین شرکت با زبان برنامه نویسی asp.net نوشته شده است. با توجه به تجربه مهندسین شرکت در پروژه های مهم و سیستم های وبلاگ دهی، زبان asp برای این کار بهترین انتخاب بود زیرا این زبان برنامه نویسی قابلیت طراحی چنین پلت فرم قوی را ارائه می داد. لازم به ذکر است که یوتاب از سرور های امن ، ویندوزی و داخلی اختصاصی شرکت استفاده می کند.



معرفی یوتاب را در وب سایت مطالعه نمایید ...