پس از فیلتر شدن تلگرام چگونه فروشمان را ادامه دهیم ؟

تلگرام


فیلتر تلگرام ، شایعه یا واقعیت ، تفاوتی ندارد ! از همین امروز باید به فکر پس از مسدودیت تلگرام باشید چگونه فروشمان را پس از فیلتر شدن تلگرام در فضای مجازی ادامه دهیم ؟
با گسترش استفاده از اینترنت و فضای جذابی که شبکه های اجتماعی در اختیار افراد می گذارند ، امروزه در دست هر شخص و در هر سنی حتی از کودک نو پا تا افراد مسن ، یک تلفن همراه هوشمند دیده می شود . 
در کنار همه استفاده هایی که این شبکه های مجازی داشتن از قبیل تبادل اطلاعات و اخبار و بعضا جوک ها و شوخی های با مزه ، افراد زیادی هم به فکر کسب درآمد از این فضا بوده اند و از این فضا برای کسب و کار و معرفی و فروش محصولاتشان استفاده می کنند .
یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار ، تلگرام هست . این شبکه که طبق آمار بیشترین استفاده کنندگان آن هم از ایران هستند ، این روزها حسابی جنجال به پا کرده است و حرف های زیادی در رابطه با فیلتر تلگرام  وجود دارد . 

فیلتر

متاسفانه این فیلتر شدن برای آن عده از کسانی که کسب و کار خودشان را رونقی داده بودند و مشتریانی برای خود جذب کرده اند ، خوشایند نیست .
اما باید به فکر چاره بود !
راه حل ساده و ابتدایی این است که از شبکه اجتماعی دیگر ( چه خارجی و چه داخلی ) استفاده کنید .
اما آیا تضمینی وجود دارد که این شبکه جدید نیز فیلتر نشود ؟!

شبکه های اجتماعی به تنهایی بستر مناسبی برای کسب و کار نیستند ، چراکه یا ممکن است با فیلترینگ مواجه شوند و یا با آمدن یک شبکه اجتماعی جدید ، اقبال عموم از شبکه قبلی کم و رو به فضای جدیدتری بیاورند . ( مثل خیلی شبکه های اجتماعی که خیلی زود عمرشون از نظر مردم به پایان رسید )
بهتر است مانند گذشتگان که یک جا نشینی را انتخاب کردند شما نیز به جای کوچ از این شبکه اجتماعی به آن شبکه اجتماعی ، یک جا نشین شوید و در کنار این شبکه ها یک فضای امن و همیشگی را برای کسب و کار خودتان در فضای مجازی داشته باشید . 

 
بااقدام به ساخت وب سایت می توانید این فضای امن رو دراختیار خودتان قرار بدهید و این گونه آرامش باز می گردد !

خداروشکر با اقبالی که ازفضای مجازی شد استفاده مردم از اینترنت و سرچ در آن بسیار معمول شده است و برای کوچکترین چیزی نیز در موتورهای جستجو اقدام به سرچ می کنند .  حتما خود شما هم برای سرچ مطلبی خاص ابتدا یک سر به سایت های اینترنتی می زنید و بعد شاید شبکه های اجتماعی !
آیا مخاطبان شما با شما فرق دارند؟ 
اگر توانسته اید با یک شبکه اجتماعی برای خود مخاطب جمع کنید و احیانا فروش داشته باشید ، حالا فکر کنید اگر سایت داشته باشید تا چه حد می توانید درآمد زایی کنید ؟

نترسید !!
امروزه ساخت سایت خیلی راحت و در زمان کوتاهی رخ می دهد و این راحتی و سرعت بر هزینه ها نیز اثر گذاشته است و قیمت طراحی سایت را کاهش داده است .  
به عنوان نمونه می توانید از سایت ساز یوتاب استفاده کنید و خیلی سریع در زمان یک دقیقه وب سایت خود را بسازید و تحویل بگیرید !


با ساخت یک وب سایت خوب می توانید کلیه اطلاعات خود را در آن درج کنید . هرچه سریعتر آدرس دامنه خود را در کانالتان درج کنید تا همگان بدانند پس از فیلتر شدن تلگرام در کدام فضای امنی می توانند شما را بیابند . 
پیشنهاد می کنم اگر هنوز دسترسی به اطلاعات شبکه های اجتماعی خود دارید از اعضای کانال خود بخواهید تا ایمیل یا شماره تماس خود را برای ارتباط های بعد از فیلتر شدن تلگرام در اختیار شما قرار دهند . قطعا اگر به محتوای شما علاقه مند باشند و مطالب شما برطرف کننده نیاز های آنها باشد یا محصولاتتان دارای کیفیت باشد ، قطعا این اطلاعات را با کمال میل در اختیارتان قرار می دهند .

از طریق ایمیل و یا پیامک به مخاطبان قبلی کانال تلگرامتان ، راه اندازی سایت خود را اطلاع می دهید و قطعا آنها نیز خوشحال خواهند بود که به راحتی و بدون دغدغه از فیلرینگ و مسدودیت و ... می توانند کماکان از مطالب و محصولات شما استفاده کنند .

جالب است بدانید در صورت داشتن سایتی با محتوای مناسب و محصولات با کیفیت ، با جمع زیادی از مشتریان و کاربرانی مواجه می شوید که به شبکه های اجتماعی اعتماد نداشته اند اما به سایت پاسخ بلی می گویند .
حق هم دارند !!  در شبکه های مجازی ، مجازیت خیلی زیاد است  ! شناسایی هویت کار آسانی نیست ...
اما در سایت ها با وجود آدرس ، اطلاعات تماس ، داشتن نماد اعتماد و نام دامنه منحصر بفرد که با یک هو ایز ساده می توان نام و مشخصات صاحب آن را بدست آورد ، اعتماد کردن بسیار راحت تر است . 


مطمئن باشید هیچ کاری بی حکمت نمی باشد ، تنها باید نشانه ها را دریافت کرد ، به خدا اعتماد کرد و گام برداشت . 
از چالش های پیش آمده یک فرصت برای پیشرفت و ترقی بسازید . 
از فیلترینگ ها یک سکوی پرتاب بسازید به سمت گسترش بیشتر کسب و کارتان .
با ساخت سایت می توانید به  ثبت برند خودتان و مشتریان بین المللی و ... امید وار باشید .
نگران نباشید در هر زمینه ای کانال داشتید می توانید سایت نیز داشته باشید . سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، خبری و ...
اگر آشنایی با ساخت انواع سایت ندارید پیشنهاد می کنم حتما به سایت یوتاب وب سر بزنید و امکانات و شرایط استثنایی طراحی سایت را مطالعه کنید ، حتما به موارد جالبی بر می خورید .  

منبع مطلب:http://blog.utabweb.net